Waar kan ik mijn bestelnummer vinden?
Enkele minuten nadat we je bestelling hebben ontvangen, zullen we je een bevestigingsmail sturen met daarin je bestelnummer. Controleer je spam-map als je je bevestigingsmail niet kunt vinden. Maak je gebruik van Gmail? Controleer dan de reclame-map. Heb je net een bestelling geplaatst? Het kan tot wel vijf minuten duren voordat je bestelling verwerkt is en je een bevestigingsmail ontvangt. Als er een spelfout staat in het opgegeven e-mailadres, zijn we niet in staat je een e-mail te verzenden. Maar maak je geen zorgen, je bestelling wordt gewoon zoals normaal verwerkt.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Neem even contact met ons op zodat wij je verder kunnen helpen.
Kunnen mijn bezorgadres en factuuradres van elkaar verschillen?
Ja, je bezorgadres kan een ander adres zijn dan je factuuradres op voorwaarde dat beide adressen zich in hetzelfde land bevinden. Je hoeft alleen het vakje aan te vinken bij 'Verzend naar een ander adres' en dan kun je de juiste factuurgegevens invullen.
Waarom kan ik mijn bestelhistorie niet vinden?
Dat kan komen doordat je hebt afgerekend als gast. In dat geval is de order niet gekoppeld aan een geregistreerd account.
Heb ik een account nodig om iets in de online shop te kunnen bestellen?
Je hebt geen account nodig om een bestelling te kunnen plaatsen. Het hebben van een account kan je daarentegen wel tijd besparen tijdens het bestellen, aangezien je adres- en betaalgegevens veilig worden opgeslagen voor toekomstige aankopen. Maar dit is niet vereist, je kunt ook zonder account gewoon een bestelling plaatsen.
Hoe weet ik of mijn bestelling is verwerkt?
Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra je bestelling geplaatst is. Je bestelling is verwerkt zodra je een bevestiging van de verzending hebt ontvangen.
Waarom is mijn online bestelling geannuleerd?
In sommige gevallen moeten wij je bestelling annuleren. Dit zijn een paar mogelijke oorzaken:
- Het artikel dat je hebt besteld is niet meer op voorraad.
- Je hebt een onjuist of onvolledig verzendadres opgegeven dat we niet konden verwerken.
- Er kan zich een betaalprobleem voor hebben gedaan toen je de bestelling plaatste.
- Je hebt zelf aangegeven je bestelling te willen annuleren.
Hoe beheer ik de inhoud van mijn winkelwagen?
Ga naar het winkelwagen-pictogram in de rechterbovenhoek. Vanuit daar kun je de inhoud van je winkelwagen beheren.
- Om de hoeveelheid van een artikel te wijzigen, klik je op het veld met het product aantal en selecteer je het aantal dat je wilt bestellen.
- Om een artikel te verwijderen, klik je op het kruisje achter het specifieke artikel.
- Om een artikel op je verlanglijst te plaatsen, klik je op het hartje achter het specifieke artikel.
Ontvang ik een kopie van mijn factuur?
Ja, we sturen je een PDF-kopie van je factuur toe. Je ontvangt deze als bijlage in de bevestigingsmail van je bestelling.
Wat voor e-mails ontvang ik over mijn bestelling?
Je ontvangt normaliter de volgende e-mails met betrekking tot je bestelling:
- Een bevestiging van je bestelling per mail om aan te geven dat we je bestelling hebben ontvangen.
- Een e-mail om te bevestigen dat je bestelling verzonden is inclusief trackingscode.
In het geval van een retourzending zullen de volgende e-mails naar jou verzonden worden:
- Bevestigingsmail zodra we jouw retourzending hebben ontvangen in ons magazijn en er een terugbetaling is geautoriseerd.
Bij het annuleren van je bestelling zullen we jou een annuleringsbevestiging per e-mail verzenden om te bevestigen dat je bestelling is geannuleerd.